ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. január 16., szombat

végre itt a péntek

2009. október 2.


Ez a hét valahogy gyorsan elszaladt, de viszont nagyon elfáradtam. A lányok csodálatosan fejlődnek! Enikő már forog oda vissza, és Bogi is megtalálta, hogy hogyan tud hasra fordulni. És szerencsére már nem is utálja olyan rettenetesen. Elvileg tud hasról hátra fordulni is. De ő még nagyon kis lusti. A kézmozgással sem spórolnak, fognak mindent, amit bírnak, és elérnek. Ennek a következménye lett, hogy elbúcsúztattunk egy poharat a már csak 5 darabos készletből. Encike annyira nyúlkált én meg egy másodpercre nem figyeltem, aztán zsupsz és már a kövön landolt. Kicsit haragudtam magamra, mert már kísértette a sorsot az asztal szélén. De sebaj! Lassan jöhet az új készlet, és azt hiszem műanyag lesz :)

És már teljesen rátaláltak a hangjukra is, ami néha kedves csicsergés, néha pedig fülszaggató sikongatás, de enélkül nem gyerek a gyerek! Én például nagyon szeretem mikor reggel arra kelek, hogy duruzsolnak egymással, ilyenkor meg tudnám őket zabálni :) Most is éppen egymást gyúrják a járókában :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.