ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. január 16., szombat

sok minden történt ma

2010. január 11.

-A mai napon sok újdonság volt. Mivel, hogy naponta már 3szor rendes ételt esznek, gy már az egész napom ráment a főzőcskézésre. Persze nem mindent szó szerint főzök. Úgyhogy csináltam magunknak zöldborsó főzeléket, tejföl helyett vízzel kevertem ki egy kis lisztet. Az Ő részüket összeturmixoltam, és szépen meg is ették! Legalábbis Enikő, mert Boginak az az új szokása, hogy mint a pocok gyűjti a szájában a falatokat, és édesen összeszorított szájjal mosolyog :) Aztán ha mázlim van akkor nem dönt úgy, hogy berreg egyet! :D


Uzsira pedig a tyúkhúslevesből kaptak. Összetörtem benne a répát, krumplit és, hogy ne legyen híg tépkedtem bele kenyeret.

-Aztán még a mai napon történt, hogy Enikő felállt egyedül a járóka rácsaiba kapaszkodva! Utána olyan boldogan mosolygott, hogy öröm volt nézni



-ha minden igaz, akkor talán nem két gyerekre fog jutni két fog :) Mert még mindig csak Enikőnek van két foga, de a 3. is nála készülődik :)

-és végül: Enikő már egy rövid ideje pápát integet, és közben mondja, hogy tátá :)) és tegnap este kétszer is pápá-t mondott, teljesen érthetően! Bár van még valami, amit teljesen érthetően mondd, mégpedig a dádá, ezt pedig akkor használja, amikor nem tetszik neki valami. Mondjuk ehhez még az is társul, hogy dobálja magát! Remélem ezt hamar kinövi :)

És végezetül egy kép az én játék közben elfáradt és elaludt Bogikámról



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.