ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. január 16., szombat

A nagy felfedezés

2009. június 24.


Ugyebár ikrek lévén mindenki azt gondolná, hogy érdeklődnek egymás után. De ez egyáltalán nem így van, legalábbis eddig a napig. Észre sem vették egymást, csak annyit, hogy van valaki aki a babakocsiba mindig a szájába nyomja a kezét. Ma délután viszont megtörtént a csoda. Egymás mellé fektettük őket az ágyon, hogy éppen elérték egymást. És arra lettem figyelmes, hogy Enikőm nyújtogatja a kezét Bogi felé. Bogi nem is igen nézett rá, forgatta a fejét, hogy mindig is szokta jobbra balra jobbra balra és erről árulkodik a hátul kikopott haja is :) szóval mikor éppen véletlenül Enikőm felé nézett Ő ezt egy nagy mosollyal honorálta. Először azt hittem ez véletlen lehet, de miután többször megtörtént rá kellett, hogy jöjjek, hogy nem véletlen.

És a mai nap nagy eseménye, ugyanezen alkalommal, beszélgettem velük, gügyörésztek, felettük a kőrforgó, dumálnak neki. Egyszer csak felmutattam nekik egy macit és Bogim komolyan kacagni kezdett hangosan, én annyira ledöbbentem, és csak nevetett, nevetett szó szerint hangosan. Sajnos annyira meglepődtünk, hogy későn rohantunk a fényképezőért, és így nem sikerült megörökítenünk, de a fülemben még mindig meg van ez az édes hang :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.