ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. január 16., szombat

egy újabb esős nap

2009. június 23.


Pár napja nagyon rossz idő van, de tegnap kénytelenek voltunk kimozdulni, mert Bogit vittük vissza a sebészetre a köldöke miatt, ahol nagy örömmel mondták, hogy be fog gyógyulni, és szépen megy össze a lyuk! Szerencsére nem kellett sokat várni, hogy behívjanak, bár rengetegen voltak, de szerencsére gyorsan lerendeznek mindenkit. Apa kint maradt addig Encivel a kocsiba, úgyhogy kettesben vonultunk be a kórházba Bogival. Nagyon sokan vártak és a sarokban találtam egy kis helyet hova letettem lányomat hordozóba. Hát abban a másodpercen megleptek minket a várakozó gyerekek :D alig bírtam őket távol tartani, a vége az lett, hogy Bogikám jól meg lett hintáztatva, ami egy ideig tetszett is neki aztán eltört a mécses, és akkor már a szülők is minket néztek és hallottam a háttérből, hogy jaj szegénykém, de édes stb. :)

Sikerült végeznünk a sebészettel, aztán letipegtünk a patikába. A dokinéni elmondása szerint lehet kapni direkt köldök tapaszt, hát nem volt... Közben felírattam egy adag tápszert védőnővel biztos ami biztos alapon, azért mégis két éhes szájat kell etetnem, és, hogy ne rettegjek minden nap, hogy kevés a kaja, gondoltam bebiztosítom magunkat. Hét nagyon szerencsés voltam mert nem tartanak tápszert. Hát sajnos nyugtáznom kellett, hogy nem jártam sikerrel, de nem gond van még patika fehérváron. Mivel még csak dél volt, de nekünk 2 re volt időpontunk a bankba a szocpol miatt, amit így egy lendülettel le is rendeztünk :) meglátogattuk táborozó barátnőimet, akik nagy szerencsénkre éppen ebédelni mentek, akkor rájöttem, hogy ez lehet nem a mi napunk. Akkor a csajokat visszacipeltük a kocsiba, irány a bank, sikerült parkoló helyet találni aránylag közel. Lányok ki esernyő ki papírok ki, irány a bank. Félúton párom kérdezi, hogy a pénztárcája nálam van-e :D mondom nincs. Párom visszarohan a kocsihoz megyünk tovább. Erre meglátom, hogy van egy patika a bank közelében, persze a recept a kocsiba, sebaj majd utána visszaszaladok. A bankba aránylag sokat kellett várni, fénymásolás aláírás megint aláírás. Közben lányaink rátaláltak a bank lámpájára a plafonon, imádják a plafonokat, minden plafonon még ha sima is van valami nagyon vicces, mert teli szájjal tudnak nevetni :) Persze mindenki megcsodálta őket. Lehet bennem van a hiba, de miért kell mindig fiúnak nézni őket???? főleg rózsaszínbe :D

Mikor végeztünk visszamentünk a kocsihoz, hát a hordozó marha jó dolog, de cipelni!!! Így egydül mentem vissza a patikába, ahol ugyancsak nem volt ez a tápszer, hát mondom nagyon szuper, persze rendelésre tudnak hozni... sajnos én nem tudok minden nap fehérvárra menni.

Ezután lebonyolítottunk még egy tescózást is, vagyis én, mert addig párom harcolt a két lányzóval, persze mikor visszaértem nem hittem neki, hogy végigsírták ezt az időt, mert nagy csöndre értem vissza!

ezután visszamentünk barátnőimhez, és végre hazajutottunk. Lányok egész nap nem aludtak, így este már úgy ájultak az ágyba :)

Ez volt első nagy kiruccanásunk, de bevallom félek a többitől. De lesz ez még jobb is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.