ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. január 16., szombat

elkiabáltam...

2010. január 7.

Kellett nekem örülnöm, hogy milyen ügyesek. Hát egyből rá is cáfoltak! Tegnap nagyon korán keltek, Bogi ráadásul át is ázott, úgyhogy már nem is emlékszem mikor pelusoztam utoljára éjszaka. Reggel 7 körül már bőven fent voltunk. 11 körül már borzalmasan fáradtak voltak. A járókából nem nagyon tudtam őket kivenni, mert még itt volt a karácsonyfa, és a luc-ra jellemző módon potyogtak is a levelei rendesen. Aztán egy hirtelen elhatározásra neki estem a fának 11 kor. Ennyi tűlevél az erdőben nincsen :D na de mindegy is sikerült a művelet. Aztán meg is ebédeltettem a csajokat. Bogi már az etetőszékben elaludt, Enikőnek sem hiányzott sok. Felmegyek velük az emeletre (mostanában a szobájukban alszanak délben is) pelusozás, lefektetem őket. Csukták is le a szemüket. Visszamegyek 10 perc múlva, erre Bogikám áll a kiságyban és ott bulizik magában, nevetgél, sikongat, dumál, Enikő meg alszik. Hát én ... bementem, hogy lefektessem, és onnantól kezdve sírt, míg fel nem ébresztette Enikőt. Aztán végre ki tudtam jönni, erre fülelek és dumálnak, hát mondom szuper :) bekukkantok (hogy ne vegyenek észre). Hát egymással szemben, Bogi áll, Enikő ül, és hangosan dumálnak nevetgélnek! És egy hunyást sem aludtak. Estére már olyan szinten nyűgösek voltak, hogy alig bírtam őket pelusozni. Most még ugyan fent vannak a szobába, de már nem alszanak, ilyenkor még hagyom őket, aztán 10 körül eszünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.