ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. január 16., szombat

rend a lelke mindennek

2010. január 5.


Mikor még nem születtek meg, akkor úgy gondoltam alakulnak ahogy alakulnak a napjaink. A kórházba egymást érték az etetések, nem tudtam utolérni magunkat. Ott mindig azt mondogatták, hogy szoktassam már össze őket. De kérdem én hogyan? mikor az egyiket etettem a másik addig visszaaludt, közben hozták az ebédem, amit akkor gyorsan meg kellett enni, aztán már megint csúszott az etetés. Szóval úgy jöttünk haza, lesz ahogy lesz. Esznek amikor akarnak, legyen az 2 vagy 4 óránként! Aztán egyik napról a másikra átaludták az éjjeleket, meg is ijedtem mikor reggel ébredtem, hogy nem ettek egész éjjel, de aztán ez így is maradt. És valahogy kialakult, hogy 3 óránként esznek. A ma napra sikerült egy szuper napirendet kialakítanunk, és ez nem csak az evésekre, hanem az alvásokra is vonatkozik. Sikerült a déli alvást bevezetni, mert ha többször aludtak, akkor max 20 perceket felváltva, így meg simán alszanak 2 órákat is! Aminek én is nagyon örülök, mert így van egy kis időm szusszanni (ebédet főzni, pakolászni) :)

Enikő ma is gyakorolta a térden állás művészetét, de még nem sikerült talpra állni, Bogi viszont állandóan menőzik vele :) mindig ott akar állni ahol Enikő is, de ez már csak így lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.