ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. január 16., szombat

első nyaralásunk

2009. november 18.

Már nagyon vártam, hogy végre ki merjünk mozdulni a négy fal közül, és erre remek alkalom volt, a felhalmozódott üdülési csekk és utazási utalvány felhasználása. Kiválasztottunk egy Hévizi hotelt ami 4 csillagosnak mutatja magát. Megérkeztünk november 12.én délután, a recepciós srác nagyon segítőkész volt, mindent elmondott, odaadta a kulcsokat, beparkoltunk. Egy szavunk nem lehet kaptunk két utazóágyat, és még egy fürdető kádat is. Az étterem részen két etetőszék. Végül is nem volt hiányunk semmiből egészen csütörtök estig. Lefürdettük a kiscsajokat, akiket akkor már az összes német néni összefogdosott, és nem sokkal utána le is zárták a vizet. Mint utólag kiderült csőcsere majd csőtörés áldozatai lettünk. Így sajnos ez végig kísérte mind a 4 napot. Szerencsére a lányok ebből semmit nem éreztek meg. És amennyire én féltem attól, hogy sírósak lesznek így a fognövekedés idején, annyira nagyon rám is cáfoltak. Két kis Tündérke jött velünk! Mindenkire mosolyogtak, Reggelinél és vacsoránál mindenkit végignéztek, aki elment mellettük. Esténkét a fürdetés és etetés után egyből aludtak. Már szinte el sem hittem, hogy ez igaz lehet :) Egyedül péntek este voltak nagyon nyűgösek a vacsoránál, de ennyi bőven belefér!

Remélhetőleg ezek után már bátrabban ki merünk mozdulni!

Mondjuk még az utazáshoz hozzá járult, hogy az utazás hetén hétfőn lebetegedtünk, de szerencsére összeszedtük magunkat csütörtökig!És közben Enikőnek kibújt mind két alsó fogacskája, és azóta nagyon nyugodt baba lett :)