ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. január 16., szombat

Amikor kiderült, hogy babát várunk

2009.május 29.


Nem is tudom, hogy kezdjem, mivel még sosem írtam ehhez hasonlót. 2008 június 28.-án volt az esküvőnk, ahol egy kicsit szomoru voltam mert elöző nap negatívat teszteltem. Gondoltam a nagy stressz miatt a sok készüléődés, az ügyek intézése okozhatta ezt. Aztán elmentünk Olaszországba nászútra, ahol sikerült teljesen kikapcsolódni. Csodás egy hetet töltöttünk ott, aztán mikor hazajöttünk a házunk éptését is elkezdték és hogy ígérték az alap készen is lett.Aztán teltek multak a napok és elérkezett a nagy nap a teszteléshez július 26.-a. Nagyon nagyon izgultam, a kezem és a lábaim úgy remegtek mint a kocsonya. Lementem wc-re a teszttel, aztán vissza a szobába, de meg sem néztem, hogy párommal együtt láthassuk az eredményt. Hosszú másodpercek teltek el, mind a ketten fölégörnyedve vártuk izgatottan az eredményt. És mintha hallványan elkezdett volna kirajzolódni a második csík, és egyre erősebb lett, és egyértelmű lett, hogy igen ez két csík nem is vitatható. Hirtelen azt sem tudtam örömömben mit csináljak. El sem akartam hinni, hogy ilyen gyorsan sikerült. Nagyon boldog voltm, persze azért bebiztosítottam magam még 1-2 teszt eredménnyel. És akkor eldöntöttem, hogy megyek is dokihoz. Mivel nem rég költöztünk el pestről, így gondoltam a sote 1-re megyek, mert mégiscsak ott vagyok ismerős. A másik választás fehérvár lett volna, de nem esett útba, mert párom is pesten dolgozik. El is mentem az utólag futószalagnak nevezett helyre. egy borzasztó rossz élmény volt számomra. Rengeteget kellett várni, cirka 3 és fél órát töltöttem ott, aminek az eredménye: mikor végre bejutottam, egy fiatal doki fogadott és közölte, hogy menjek ki a patikába egy tesztért, mert az, hogy én otthon megnéztem egy dolog, de ő azt nem látta... Hát leesett az állam, mert nem gondoltam, hogy ezt így nézik meg. Jó kislány módjára kirohanok a patikába, megvettem a tesztet és rohanok vissza. Elkészítette a tesztet mire megállapította, hogy igen ez pozitív... aztán megvizsgált fél perc alatt és átküldött egy másik szobához ahol felvettek. Ott persze megint jó sokat időztem. Aztán bejutottam és kb. 1 perc bentlát alatt kaptam egy időpontot ultrahangra ami szeptember 2.-ra szolt. Nagyon csodálkoztam, hogy nem uh-nak rögtön. Kicsit csalódottan, de mégis boldogan hazamentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.