ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. január 16., szombat

csipőszűrés kontroll

2009. július 5.


Eljött az idő, hogy Encit visszavigyük a kontrollra. Szerencsére apájuk tudott szabit kivenni, így én kettesben mentem vele erre a kis kiruccanásra. Szerencsére gyorsan bekerültünk, bár késtünk pár percet :) és a jó hír, hogy nincsen semmi gond és nem is kell többet menni! A korház után elmentünk bevásárolni ytong ragasztót, mert az új kandallónkat akarjuk körbeépíteni. Lányom csodaszámba ment a baumaxba, nem sokszor látnak ott babát :) még a biztonsági őr is gagyarászott neki :) Aztán még el szerettem volna menni patikába, de mivel borzasztó meleg volt inkább hazafelé vettük utunkat.

Közben megérkezett egy külföldi ismerősünk, aki itt maradt szombatig. Pénteken kitaláltuk, hogy elmegyünk az új velencei wellnes helyre, 5ösben csajokkal, bár egy kicsit féltem, hogy lehet nem kéne őket még ilyenre helyre vinni. Már készülődtem mikor apájuk felajánlotta, hogy hagyjam itthon őket, majd ő vigyáz rájuk, tejcsi van a hűtőben, nem lesz semmi gond. Végül belementem a dologba :) Hát meg kell, hogy mondjam nagyon jólesett kikapcsolódni, és csajok is nagyon jól elvoltak. Mikor hazaértem hangosan gagyarásztak nevettek, nagyon édesek voltak hármasban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.