ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. január 16., szombat

haladunk haladunk

Először is minden szülőnek azt üzenném, hogy nem kell megijedni, hogy a gyerek lassabban, vagy nem úgy fejlődik ahogy a nagy könyvben meg van írva!

Boginál már kezdtem én is megijedni, hogy nem forog ez a lány 7 hósan! Még a kiskönyvébe is belekerült, hogy nem szeret hason feküdni. ezt ugye minden fejlődési leírásban megemlítik, hogy figyelem felkeltő ha nem szeret ennyi idősen hason feküdni. Mire ténylegesen kétségbe estem volna, pici lánykám összeszedte magát, és azóta csak hason szeret aludni, a kiságyában. És ma reggelre pedig ülve találta apukája a kiságyban. Mondjuk én már tegnap láttam, hogy nem sok kell a felüléshez, de ma reggelre ez be is bizonyosodott!

Enikő viszont nagyon lemaradt ehhez képest, ő inkább kényelmesebb. Forogni forog, ha leültetjük ül stabilan, sőt már állásba is fel tudja magát nyomni. Viszont magától nem nagyon akar mozgolódni. De nem baj, majd rákap!

Viszont már mind a ketten olyan gyorsan tolatnak, hogy csak lesek, lehet versenyeztetni őket :) És amit még nagyon imádok, hogy egymást szórakoztatják! Enikő fekvőtámaszozik hason, Bogi meg hangosan nevet rajta. Enikő ezt észre veszi, és jobban produkálja magát. A végére már mind a két csajszim nagyokat nevet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.