ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. január 16., szombat

A nagy döntés nagy meglepetéssel járt

2009.május 29.

Vártam vártam a szeptember 2.-ai időpontra, de nagyon távolinak tűnt. Közben jöttek a rosszullétek, émelyegtem, és csak az járt a fejemben, hogy miért nem néztek meg. Látni akartam kézzel fogható eredményt. Ekkor úgy döntöttem, hogy hiába nem esik útba, de elmegyek fehérvárra, mert szeretném ha emberszámba vennének, és nem csak egy lennék a pesti futószalagon...

augusztus 14.-én elmondtuk a nagy hírt a családnak, mindenki nagyon boldog volt, és meg is beszéltük, hogy másnap elmegyünk fehérvárra, orvoshoz, hátha ott megleshetem a kis pocaklakót :)

Eljött a reggel beültünk a kocsiba, és irány fehérvár. Az 1. számú szakrendelőbe mentünk, ahol nem volt ultrahang készülék. Egy idősebb doki megvizsgált és nyugtázta, hogy igen jön a baba, és egyből át is küldött ultrahangra a 2-es számú szakrendelőbe. Nagyon nagyon boldog voltam, hogy végre megláthatom. Rettenetesen izgultam, nem is kellett sokat várni és be is jutottam.

El voltam látva jó tanácsokkal, hogy ne menjek wc-re előtte, mert jobban látszik akkor. Hát én ezt be is tartottam becsülettel. Elkezdett vizsgálni a doki, mire közölte, hogy öltözzek és gyorsan menjek ki wc-re. Csak lestem, hogy miért? erre azt mondja, menjek menjek, és látta rajtam, hogy nagyon meg vagyok ijedve, hogy most mi történt, és közölte, hogy úgy néz ki itt nem csak egy baba lesz. A szívem majd kiugrott a helyéről, remegő kézzel öltöztem és rohantam ki, persze, hogy várni kellett, és ezek nagyon hosszú másodpercek voltak. aztán rohantam vissza. Lefekszem az ágyra, elkezd vizsgálni és közli, hogy igen igen itt kék baba is van. Azt hittem elájulok, mert sehol a családban nem voltak ikrek és nem is volt számításban, hogy ketten is lehetnek. Hát ekkor már nem lehetett letörölni a mosolyt az arcomról. A doki vizsgál tovább, vakargatja az állát (én sajnos nem láttam a monitort mert a fejem mellett volt fent, így csak a doki arcát tudtam nézni) Elkezdenek kinyílni a szemei a fejéhez kap és felkiált, hogy hopphopp el sem hiszem. Kérdezem izgatottam, hogy mit??????? Felnevet és azt mondja nem is kettő hanem 3 baba lesz. Nah ekkor már majdnem leestem az ágyról. Két babánál szívhangot is látott, viszont a 3.-nál nem és mondta, hogy lehet épp takarásban van, vagy még nem látszik és kisebb is 3,8 mm. A másik kettő pedig 12 mm. Úgyhogy visszahívott egy hét múlva.

Mikor kijöttünk felhívtam páromat aki dolgozott, és megkérdeztem tőle, hogy most akarja-e hallani vagy személyesen mikor hazaér? Nagyon izgatott volt, így elmeséltem neki a történteket. Mikor mondta a 2. babát nem tudott megszólalni, aztán a 3.-nál megkérdezte, hogy szórakozok-e vele :D Szegény utána még dolgozott pár órát, gondolom nem nagyon tudott koncentrálni ezek után. Aztán hazajöttünk és elújságoltuk a családnak akik ugye egy nappal előtte tudták meg a nagy hírt, másnap meg azt, hogy lehet 3 baba is lesz :)

És íme a bizonyíték


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.