ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. január 16., szombat

3 hós oltás

2009. június 26.


Tegnap megvolt a 3 hós oltásunk. Szerencsére nem volt akkora sírás, mint az előzőnél. Viszont nagyon nyűgösek lettek és be is lázasodtak picurkáim. így megint harcolnom kellett ezzel a béna kúppal, persze, hogy megint darabokra törtem... már nagyon felháborít, hogy miért nem lehet kisebb adagban kapni, na mind1.

Lányaim megismerkedhettek végre keresztapámékkal és ?másodunokatestvérükkel? végül is én unokatestvérem :) Nagyon odavoltak értük, hát mint anyukájuk meg is értem, mert hát ők a legédesebbek és a legszebb lányok az egész világon! Kaptak szép rucikat, és egy villogós zenélős játékot, ami Bogi figyelmét nagyon lekötötte :) persze miután én kijátszottam magam :D

Remélem a mai nap jobb lesz, bár Enikőm még lázas, így megint kapott egy fél kúpot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.