ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. január 22., péntek

Az elmúlt nap történései

Ugye mint minden szülő, mi is annak rendje módja szerint próbáljuk őket tanítgatni. Egyik ilyen jól tanítható dolog a tapsolás. Hát eddig nem jártunk sikerrel. Erre két napja Enikő teljesen magától elkezdett egy zenére tapsolni! Olyan kis édes volt, közben nézett rám, hogy anya látod? tudok tapsolni is :))) Szóval azóta a kis drágám tapsikol, ha úgy gondolja!
Majd szerdán elmentem suliba pestre, és rájuk anyuék vigyáztak. Mikor hazajöttem, újságolják, hogy Enikő megtanult dobolni :D és megfogta a dobverőt, és rendesen ütötte gyorsabban lassabban :) Boginak viszont nem igazán jött be. Meg ő az a fajta, ha nem akarja nem produkálja magát, és még nem nagyon csinál semmit, az ebéd kiköpködésén kívül :)
Aztán tegnap délután Bogika belázasodott, beadtam neki egy kúpot, de persze 10 perc múlva küldött a pelusba meglepit. Én meg nem tudtam eldönteni, hogy most adjak-e még egyet vagy ne. Végül is nem adtam, ha feljebb menne a láza akkor viszont adok. Le is fektettem őket este. Olyan este 9 körül kelt nyűglődve. Kivettem a kiságyból és tiszta forró volt. Mint kiderült 39.2 volt a láza. Gyorsan egy kúp, majd hűtőfürdő. Sikerült 38 alá vinni a lázát, és le is fektettük. Ekkor Enikő felébredt és nála is tapasztaltuk, hogy lázas. Szegénykémmel elölről kezdtük a sort. Majd őt is sikerült lefektetni. Reggelre nem voltak lázasak, de délelőtt Enikő megint belázasodott. Így mentünk a doktornénihez. Fel is írt nekik antibiotikumot. Igazából nem mondta, hogy mi bajuk van. Minden esetre remélem, hogy elmúlik ez a nagy lázasság, és csak a foguk a ludas a dologban!
Most épp alszanak, és nagyon remélem, hogy mire felkelnek nem lesz semmi probléma!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.