ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. február 5., péntek

megint újat tanultunk

Olyan jó nézni, ahogy fejlődnek a lányok, szinte minden nap van valami kis újdonság amit felfedezünk Náluk! szerda este történt, hogy levetkőztettük őket a fürdéshez. Enikő ült a szoba közepén pelusban kitolt hassal. Én meg poénból megkérdeztem tőle, hogy hol a pocakod. Mivel ilyet még nem is tanítottunk neki, ezért nem vártam semmit. Erre a kis drágám elkezdett nevetni, és elkezdte simogatni a hasát. Hát én teljesen ledöbbentem. De mondom hátha csak véletlen, de nem! mert ma este is mondtam neki, és egyből a pocakját kezdte el simogatni :) és közben olyan édesen nevetett mint aki azt mondja, látod anya mit tanultam?? :)
Bogika viszont egyáltalán nem ilyen. Ő sokkal makacsabb és önfejűbb (vajon kitől örökölhette?? :D ), neki ha mutatunk valamit, csak azért sem csinálja, de ha nem figyelünk, akkor egyből kipróbálja :) Most trombitálni kezdett, és ezt sikerült is megörökítenünk! :)
És egy másik videó az óriás macival való találkozásról!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.