ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. február 12., péntek

Egyedül állok!(még ha csak egy picikét is)

Megtörtént a nagy nap, legalábbis Bogi részéről :) Próba képen, megfogtam a derekát, és szép lassan elengedtem, és csodák csodájára állt vagy 5 másodpercig. Hát ezen úgy meglepődtünk mind a ketten :)) Boginak nagyon tetszett a dolog, fülig ért a szája! Olyan jó volt nézni ezt az örömöt az arcán :)

El kell, hogy mondjam, hogy napról napra zabálni valóbbak, néha attól félek agyonpuszilgatom őket :D Meg azt is nagyon szeretik mikor megkergetem őket, akkor nagyokat sikongatnak és nevetnek. Ha meg leülök, akkor mindig hátra néznek, hogy mikor megyek elkapni őket :))) és ha csak egy picit megmozdulok, már sikítva tepernek négykézláb :)

Én még talán most sem fogom fel, hogy két picike lányom van! ez annyira furcsa érzés! Egyáltalán tud tudatosulni ez a dolog?? Bár abban biztos vagyok, hogy nélkülük már nem is tudnék létezni! És szívem szerint rengeteg gyereket szeretnék :) Mert ez a picike kor olyan szép, és olyan gyorsan elszalad! Persze biztos, hogy ha nagyobbak lesznek annak is meglesz a szépsége, de jelen esetben nekem most ez a legszebb időszak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.