ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. február 3., szerda

hétvégi események

Pénteken mikor Apa hazajött, kitaláltam, hogy menjünk el vásárolni, hogy ne a hétvége menjen el erre. Persze nem gondoltam, hogy este fél 11-re fogunk hazaérni :D A sima érdi tescozás helyett, elmentünk budaörsre a praktikerbe mert:
- elromlott a konyhai csap
-elromlott a bojlernél egy visszacsapó szelep
Persze az utóbbit nem sikerült megvenni, mert volt kisebb és nagyobb, de pont akkora nem. addig én kint vártam a lányokkal a kocsiban. Aztán ha már ott voltunk, beugrottunk a brendoba is, mert a gyerekülés már igencsak égető probléma kezd lenni. Végül is nem sikerült sajnos találnunk, bár az időnk is kevés volt, mert 20 perc múlva zártak...
Mivel már így is elég késő volt, gondolkoztunk azon, hogy menjünk szombaton a tescoba, de én úgy gondoltam ha már úgyis ott vagyunk a lányok is bírják még, akkor csapjunk egy görbe estét, és menjünk be éjszakai vásárlásra :) Beültettük mind a két csajszit a kocsiba (eddig hordozóban voltak) és úgy tologattuk őket. Hát nagyon bejött nekik sikongattak mikor meglátták egymást, kiabáltak, nevetgéltek nagyon elemükben voltak :) aztán megláttunk egy óriás macit akciósan, és nem lehetett otthagyni :) nah onnantól kezdve a maci volt a sztár és mind a ketten azt akarták fogdosni.
Aztán a nagy körút után sikerült hazaérnünk, megfürdettük őket és be is ájultak :)
Majd másnap én nekiálltam tortát sütni, Apa meg megszerelte az elromlott dolgokat. Kész lett a torta, el is indultunk itthonról, de én előtte ittam egy fél pohár szörpöt. Mikor jól meghúztam a poharat, utána valami fura ízt éreztem. Mondom itt valami nem stimmel, de mivel csak én éreztem elhessegettem a gondolatot. Majd elkezdett fájni a fejem, furán éreztem magam. Hazajöttünk megetettük lefektettük a lányokat. Majd ittunk "volna" egy teát, de mikor beleittam megint furát éreztem. aztán addig dumáltam míg Apa is elhitte, és szétszerelte a csapot. a csapnak töményen gépzsíros volt minden belső alkatrésze, a vékony csövek amin a hideg meleg víz megy, a kifolyó része minden!!! Beáztattuk, mosogattuk, de a vékony csöveket nem tudtuk kimosni, még szerencse, hogy a régi jó volt bele... aztán azon kezdtem el agyalni, hogy lehet a lányok is ittak belőle. Én akkor már elég rosszul voltam. De szerencsére még délelőtt forraltam vizet a fürdőszobából, és az ő vizükkel nem volt gond. Úgyhogy tanúlva ebből, minden át fogok ezek után nézni. Bár megmondom őszintén, hogy álmomban sem mertem volna gondolni, hogy egy csap ilyen veszélyes lehet....

És, hogy meséljek egy kis pozitív dolgot is :) Bogikám már olyan édesen integet, hogy meg tudnám zabálni, és a legújabb amit elkezdett, hogy köhögést utánoz :)) bár ha valaki hallaná a lányokat azt hinné milyen betegek, mert Enikő meg tüsszentés utánzásban van nagyon otthon, és borzalmasan szeret szórakoztatni, főleg ha látja, hogy sikere van annak amit csinál, akkor abba sem hagyja :) igazi kis mókamester!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.