ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. február 26., péntek

kezdődhetnek a nagy séták?

Talán kezd visszatérni belém is az élet, hogy sokkal szebb az idő. Bár ma egész nap esett, de tegnap viszont ezer ágra sütött a nap, és sétáltunk is egy nagyot, a szomszéd kismamával! És most már úgy ültünk a kocsiba mint a nagylányok, elvégre már mindjárt egy évesek vagyunk :)


Tegnap megint Enikő mutatott újat! :) Mind a ketten a hintalovon ültek, had ne mondja, hogy Bogi már olyan szinten hintáztatja, hogy néha azt hiszem elszalad alóla a paci :) Szóval Bogi vadul hintázik, Enikő meg úgy mozgatja, de éppen hogy. aztán arra lettem figyelmes, hogy azt mondogatja, hogy hhhhhnnnnnaaaaa, nyugtáztam is, hogy megint egy új "halandzsa szót" tanult :) erre csak mondja, csak mondja. Aztán elkezdtem neki énekelni a magam fa hangján a hinta palintát, és Enikő vadul elkezdett hintázni és közben nevetett :) mikor vége lett megint mondta, hogy hhhhnnnnaaaa mire rájöttem, hogy a kis drágám a hinta palintára céloz, és ahogy jobban meghallgattam, még a dallama is olyan volt :)) És ma már feltűnt, hogy ha bármit hintáztat mindig ezt mondogatja! El sem hiszem, egy éve még nagy hassal "rohangáltam" várva a pillanatot mikor átölelhetem őket. Olvasgattam hírleveleket, mikor hanyadik hétben voltam, és mindig oda volt írva, hogy 1 év múlva már rohangálni fognak. Akkor még ez olyan távolinak tűnt. És most csak kapkodom a fejem, hogy tényleg napok kérdése és rohanni fognak. Mert már egyre gyakrabban engedik el a támaszukat, és kísérleteznek az egyensúlyukkal :)

És egy pár kép az esti fürdetés utánról, kicsit kócosan :)



És így szórakoztatták egymást az este :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.