ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. szeptember 23., csütörtök

ez a pillanat is eljött

Nagyon sokat gondolkodtunk azon, hogy mikor váltsuk le a lányok rácsos ágyait, igazi nagylányos ágyakra. aztán hosszas tanakodás után, úgy döntöttünk halasztjuk a témát. Aztán én elkezdtem azon agyalni, hogy mi van ha kimásznak és kiesnek fejjel, de gondoltam csak nem. Az ágyakból már rég kivettük a két kivehető rudat, mert azt már a csajok is kiszerelték párszor, így már nem ért semmit. az ágyakat pedig betoltuk a fal mellé. erre ma reggel felkeltem, ők még csöndbe voltak, vagyis Enikő dumált néha. Aztán hallottam ahogy Bogi felkelt, mert elkezdett nyöszörögni, Enikő meg egyre jobban dumált, de gondoltam hagyom még őket. Én közben a szomszéd szobában olvasgattam. Majd mikor Bogi már jobban sírt átmentem, és ekkor leesett az állam :D mert Enikő drágám állta szoba közepén, egy tállal a kezében kekszekkel, és mikor Bogi nyöszörgött, mert nem tetszett neki, hogy ő be van zárva, akkor Encike odarohant hozzá, és nyújtogatta a tálat, hogy vegyen belőle :D Szóval a kis drágám nem kimászott az ágyból, hanem eltolta a faltól, úgy hogy benne ült :D Erős csajszi az már biztos! Úgyhogy azt hiszem eljött az a nap, amikor nem kockáztatunk tovább és megnyitjuk az utat számukra, a nagylánnyá fejlődésük következő lépcsőjéhez.

És a hónapok is telnek szépen lassan, és a csajok betöltötték a másfél éves kort. Néha el sem hiszem, hogy ilyen nagyok, és hogy mennyire okosak! Tegnap történt, hogy leültem velük reggelizni, és életükben először falták a lekváros kenyeret. Ketten megettek 3 szelettel, és nem győztem adagolni a katonákat. Kentem vágtam, és már mondogatták, hogy hamma hamma. Majd mikor végeztek, én akkor kezdtem el enni. Erre látom, hogy Boginak pelusproblémái vannak. ilyenkor nagy terpeszben áll behajlított lábakkal, és fogja a pelusát :) Én gondoltam még bekapok egy két falatot. Erre ő odarohant a pelusozós táskához, kivett belőle egy pelust, amit látványosan felmutatott nekem, majd a lába közé tette :D aztán fogta magát berohant a szobába és lefeküdt a földre :)))) azt hittem megzabálom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.