ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. szeptember 25., szombat

csak sikerül :)

Tegnap úgy gondoltam, hogy a kis szabadulóművészünk, nagyon megnehezíti a dolgunkat. Délbe mikor lefektettük őket, akkor nem telt bele 3 perc és Enikő már kezdett is kiszabadulni. Megfogta a rácsokat, majd a talpát a falnak feszítve eltolta az ágyat. Aztán mivel Ő nagyon rendes kiscsaj, így egyből kiszabadította Bogikát is. Ennek az lett az eredménye, hogy én hiába pakoltam őket vissza az ágyba, nem akartak aludni... Úgyhogy kihagytuk a déli alvást, és én azt gondoltam, hogy Ők már nem fognak többet délben aludni. Aztán jött az esti alvás, amitől eléggé féltem, de szerencsére elég gyorsan elaludtak (gondolom nagyon fáradtak voltak). Reggel szépen aludtak 8-ig. Aztán eljött újra a déli alvás, és csodák csodájára mind a ketten elaludtak a nyitott ágyukban!!! :) Hát ezt még tegnap nem gondoltam volna :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.