ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. június 2., szerda

rossz éjszaka

A tegnapi éjjelünk elég szörnyen sikerült. Nem tudom mi lehetett Encikével, de nagyon sokszor felkelt sikítva sírva, mintha fájna valamije :( aztán valamikor éjjel adtam neki egy adag panadolt, de az sem segített. Kicsit megijedtem, mert megrágta a kiságyat, és attól féltem, nehogy lenyelt valami nagyobb darab szálkát és az okozza a bajt :( de mára semmi baja nincsen, vidám és játszik. Reménykedem benne, hogy most éjjel jól fog aludni!
És ma vettem észre, hogy meglett a 10. fogacskája :) (nem hiszem, hogy emiatt sírt volna, mert a többi sem okozott gondot). Bogikának még mindig 6 foga van, de mintha elkezdett volna dagadni az ínye alul. Mondjuk nem igazán engedik, hogy a szájukba matassak :) mondjuk ki szereti?

És eljött a pillanat amikor én is beneveztem egy netes versenyre :) ahol lehet szavazni blogokra. Úgyhogy aki gondolja szavazhat ránk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.