ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. június 13., vasárnap

Még betegen

Sajnos a helyzetünk változatlan, vagyis annyit változott, hogy visszamentünk a dokinéninkhez, akit éppen egy idősebb doki helyettesített. Elmondta, hogy a másik "orvos" miket mondott. És ezt egyből meg is bántam, mert mivel kimondtam, hogy azt mondta, hogy biztos a foguk miatt van, ezért ő is egyből rámondta, hogy igen jön a foguk... Felírt valami köptetőt, és távoztunk. Én egyből mentem is a patikába, ahol a két patikusunk összenézett, és közölték, hogy ez nem is igazán gyerekeknek való. Hát ez szuper.... Örülök ennek a jó orvosnak is... Úgyhogy mondta, hogyha nem gond akkor ad másikat. Hát, hogy lenne gond, ha a másik nem is gyerekeknek való?? szóval hazajöttünk az új szerzeménnyel. Én egyből neki is bátorodtam, hogy beadom. És ekkor jöttek a gondok, mert Bogika egyből köpte ki, és képtelen voltam kiskanállal az adagolójával innivalóban beadni. Még próbálkoztam másnap is nem sok sikerrel. Így úgy döntöttem pénteken, hogy visszamegyünk most már tényleg a mi dokinéninkhez (ekkor már ő rendelt). Miért is lett volna szerencsénk??? :D hát éppen betegnél volt, így vártunk fél órát rá, miközben az aszisztens szorgosan meg akart minket győzni, hogy a doktornő sem tud többet mondani, és, hogy ő is csak azt fogja mondani, hogy a köptetőt adjuk és szívjuk az orrát, mert közben már az is teli volt neki. Én már teljesen elbizonytalanodtam, hogy miért is vagyunk ott, és csak bólogattam. Aztán mondta, hogy mind1 ha magának megnyugtató, hogy beszél a doktornővel akkor várják meg. És eszembe jutott, hogy megint csak milyen befolyásolható vagyok... És észbe kaptam, hogy én igenis akarok beszélni a doktornővel, mert ez igenis nem a foga! Úgyhogy sétáltunk egyet, míg megérkezett. Alaposan megvizsgálta, és felírt egy antibiotikumot (fertőző betegségre...), megmutatta, hogyan adjam be a köptetőt, adott kis fecskendőt. Szóval megérte megvárni.
Közben Enikőn is kijött ez a nyavaja, két nap lemaradással. Úgyhogy most 100 fokos hőségben itthon kínlódunk a strand helyett orrot szívva. És ha nem gyógyulnak meg akkor a 15 hós oltást sem kaphatják meg.
azért a hangulatuk jó, játszanak, sétálgatnak, nevetgélnek. Legalább nem szenvednek annyira!

És egy pár kép a múlt hétvégéről:


Lovaskocsiztunk is :)



Harci süvegben :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.