ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. június 7., hétfő

nem csalódtam az egészségügyben...

Pénteken Bogi belázasodott estére. adtunk neki panadol szirupot, és szépen el is aludt, lement a láza. aztán szombatra nem lett lázas, így elmentünk egy családi rendezvényre, ahol lovaskocsin is utaztunk :) A csajoknak nagyon tetszett. Aztán vasárnap Bogi megint belázasodott, és akkor úgy döntöttem, hogy menjünk el vele az ügyeletre. Össze is pakoltuk a csajokat, és elkocsikáztunk. Egy fiatal "doki" (szerintem inkább a portás) fogadott minket. Egy asztal egy szék volt a rendelőben, meg arrébb egy ágy. Mondja nekem, hogy vetkőztessem le a gyereket. Körbe nézek mondom itta széken, erre rántott egyet a vállán...mondom szuper. Leültettem a kiscsajt, én mellé guggoltam, és levettem a pólóját. Erre csörög a telefon, és vagy 10 percet beszélt valakivel... Addig mi ott várunk a lázas gyerekkel. aztán leteszi a telefont és nagy nehezen előbányássza a hallgatóját. Meghallgatja elől hátul. Majd minden szó nélkül elő vesz egy nagy könyvet és lapozgatni kezdi. ???? na itt egy kicsit ledöbbentem.... aztán kérdezte, hogy milyen lázcsillapító van itthon. Mondtam neki, hogy panadol. Nem mondott semmit lapozgatja tovább a könyvet.. Gondoltam magamba szuper ha onnan nézi ki mi a baja. Erre felírja egy papírra, hogy vegyek nurofen kúpot. aztán elkezdte mondani, hogy ha hétfőre (másnap) is lázas lesz akkor menjünk korházba, és a fertőző osztályra. Én ekkor már a döbbenettől szólalni sem tudtam. Gondoltam magamban azért inkább a dokinkhoz mennék elsőre... aztán kitalálja, hogy megnézi a torkát. Ül a bogi az ölembe, erre mondja neki, hogy nyisd ki a szád :D:D hát persze, hogy nem nyitja ki. És nézi a gyereket vagy 3 perce... mondom szuper... erre mondja hogy fogjam le a gyereket. Erre úgy nézi meg a gyerek torkát, hogy befogja az orrát, mire Bogikám nagy sírásba tört ki :O hát mondom ez nem normális....erre megállapítja, hogy 99%hogy a foga (mivan?????az előbb még a fertőző osztályra küldött) Úgyhogy illedelmesen megköszöntem, hogy fogadott minket, és eljöttünk mielőtt megmondom a véleményem....
Szerencsére elmúlt a láza estére. Viszont ma reggelre Enikő lázasodott be, úgyhogy tuti nem a foga volt...Szerencsére ma jött a védőnő, és elmeséltem neki a sztorit, mire kiderült, hogy tényleg nem doki rendel ott :O és hogy már más is panaszkodott rá...és legközelebb inkább az ercsi ügyeletre vigyük őket. Úgyhogy ez a szuper egészségügyünk ahol az ügyeleten nem is orvosok rendelnek....Minden esetre ha még holnap is lázas marad, Enikő akkor elmegyünk a dokinéninkhez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.