ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. május 25., kedd

sok minden

Mára már egész jó hangulatban vagyunk :) a víz szépen apad, bár még mindig bokáig ér sok helyen, ahol meg kilátszik a fű, ott meg .... hát nem túl szívderítő látvány... De nem is ez a lényeg!

A mai napon egy olyan dolog történt ami meghozta egy hónapra előre a jókedvemet :) kint ültem a hintaágyon a lányok rohangásztak. erre Bogi odajött felült mellém, és az én kis Drágám egy csomó puszit adott :) Eddig nem adtak puszit. És annyira jólesett :) Remélem ezt a szokását megtartja, mert nagyon boldoggá tett!
A másik, hogy észveszejtő módon fejlődnek. Ma már simán megértik és teljesítik is amit kérek. Mondjuk, hogy gyere ki a kamrából és csukd be az ajtót, vagy keresd meg a labdát, hozd ide a pelust :) sőt Bogi két pelust is hoz egyből :D na jó ezt nem hiszem, hogy direkt :)
Próbálják már szavakkal is kifejezni magukat. Ilyen pl. a te (tessék), ta (kutya), da (labda). Ha kell nekik valami, akkor nyújtózkodnak érte. Pakolnak mindent mindenbe :D nah ez annyira nem tetszik, mert ma pl. fél napos keresés után találtam meg a cumisüveget a játékos dobozba. A formabedobó is nagyon megy nekik, bár még nem találják el, hogy melyiket hova kell, de azt tudják a csajszik, hogy bele kell, hogy menjen. Így ebből az következik, hogy a négyzetet teljes erővel nyomják a kör helyére :)) még a kezük is beleremeg. aztán ha megmutatom hol a helye, akkor általában belepróbálják oda is. És ma még megtanultuk megetetni a babájukat :) van kis cumisüvege. Megfogtam odaadtam nekik és mondtam, hogy etesd meg a babát. És ekkor odamentek a babához a szájába nyomták a cumisüveget :))) aztán persze ők sem maradhattak ki :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.