ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. május 14., péntek

méreckedés és sok más

Mostanában mint az utóbbi 14 hónapban úgy telnek el a napjaim, hogy azt sem tudom milyen nap van és hányadika. Ebből adódóan előre megnéztem a következő időpontunkat a védőnéninkhez, ami május 11.-e 14 órára szólt, és az én naptáramba csütörtökre. Én már nagyon vártam, hogy mehessünk, mert rengeteg kérdésem gyűlt össze. Aztán elkezdtem szervezkedni, mert kaptam beutalót az agárdi termálba, és a maszirozás 3 órára szól, ami ugye üti a 2 órát, mert még mindig nem találták fel azt a fránya teleportot. Kedden el is megyek úszni, és mikor végzek csörög a telefonom. Hát a védőnőnk az. Szegénykém kérdezi, hogy minden oké-e velünk. Mondom persze mi gond lenne. azt mondja mert mára vártalak titeket :OO mondom dehogy 11.-re :) azt mondja igen, de az ma van. Én olyan kínosan éreztem magam. Szerencsére nagyon rendes és kaptunk csütörtökre időpontot délre. :) Így csütörtökön is elmehettem úszni :)És akkor az adatok: Szépen növögetnek a lányok, bár én Bogival annyira nem vagyok megelégedve, mert kis vékonyka lányka. De mindenki azt mondja, hogy ő ilyen alkat és kész. Azért én megpróbálom hizlalni kicsit :)

Mostanában Bogit szinte lehetetlenség a hátára fektetni, így ezzel együtt pelusozni is. Én nem tudom mi történhetett a kis lelkével, hogy nem szeret hanyatt feküdni. Minden esetre valami eszméletlen így pelusozni, mert egyből nagy sírásba tőr ki. Úgyhogy most hason fekve próbálom pelusozni, aztán bízunk abban, hogy előbb utóbb visszarázódik a lányka :) Enikő viszont egyre nagyobb bohóc. Meg tudom zabálni ahogy szórakoztat mindenkit. Olyan kis kedvesen közeledik mindenkihez, hogy öröm nézni :) Bogi meg teljesen ellenkező, ő távol tartja magát, mindenkit méreget, szemügyre vesz. Idegenektől nem fogad el semmit (ami mondjuk pozitív). szóval mind a kettő teljesen más egyéniség, nem csak kinézetre :)Még a mai napon sikerült sétálnunk egy nagyot a friss kismama barátnőmmel, akinek 3 hetes lesz vasárnap a kislánya. Olyan picike és tüneményes :) Szóval ahogy sétálgattunk a faluba mindenki megállított minket, őt mondjuk többen ismerik, mivel mi csak pár éve lakunk itt. És jött a rég elfeledett mondat a járókelőktől a lányiam irányába: "jééééé ikrek??egyik szőke másik barna! és fiuk?" ááááááááááááááááááááááááááá én komolyan hülyét fogok kapni... el nem tudom képzelni, hogy a két teljesen rózsaszínbe öltöztetett fülbevalós lányaimból miért akar mindenki fiút csinálni?????????????? vagy esetleg a mai világban már nem teljesen egyértelmű ha szoknyában és rózsaszínben van valaki, hogy az lány?? áhhh ezt nem fogom megérteni... minden esetre nagyot nyelve türelmesen és illedelmesen válaszoltam, hogy neemm.... lányok mind a ketten....
És végezetül néhány kép :)
Bogi mécsese éppen törésbe :)

Harc a törölközőért....

...és Bogi nyert


Készül a burkolat a teraszra :))
és pihenésképpen egy kis pancsolás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.