ennyi idősek vagyunk

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2010. március 9., kedd

már csak pár nap!

Hát igen, eljön ez a pillanat is, amikor egy évesek lesznek az én nagylányaim! Rettenetesen gyorsan szalad az idő, főiskolai unalmas előadásaimon sosem gondoltam volna, hogy az idő tud rohanni is :D De mégis. És ezek a kis csajok napról napra szebbek és okosabbak, és ravaszabbak és nőcisebbek :) Egyszóval tüneményesek!
És, hogy egy kicsit írjak az elmúlt pár napról. Hétvégén én lebetegedtem így Apa vette át a staféta botot, nem volt könnyű dolga :D aztán a lányoknak kicsit ment a hasuk, de nem igazán gondoltam komolyabbnak, biztosan csak a fogzástól volt. Viszont Bogikám, aki amúgy sem a nehéz súlyba tartozik, elkezdte bevezetni, hogy alig eszik, aminek nagyon nem örülök. Pl.: a tápinak csak a felét akarja meginni ami olyan 100-120 milli! ami borzalmasan kevés. És a szopizást jóformán teljesen elutasítja, bár ehhez Enikő is csatlakozott. Én mondjuk bőven szeretném még őket szoptatni, de miután anyu és párom is szemtanúja volt annak, hogy ahogy elfektetem őket oltári hisztiben törnek ki, így ők is azt gondolják, hogy tiszteletben kell tartani amit szeretnének. És jelen esetben ha nem akarnak tovább szopizni akkor úgysem fognak! Nah én azért próbálkozok, hátha csak átmeneti, de ha így megy tovább semmi tejem nem marad :(

Az állás/járás projekt jelenleg stagnál :) Bár egyre többet állnak egyedül stabilabban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.